"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Tuesday, November 8, 2011

:: berdebar-debar :: part 2 ( mintak kebenaran abah )

ai semue salam aidladha untuk semue..
huhu ade sape2 yg bace kat blog aku ke...pasal berdebar-debar-part 1
ok ri ni nak citer pasal part 2 plak...nak mintak kebenaran abah pi Kedah..ye la Kedah dengan Selangor kan jauh..6 7 jam baru sampai sana kan..jadi mungkin berat untuk abah aku lepaskan..hihi mintak kebenaran kat emah ok ja..aku tak cakap ape-ape pun dengan abah..aku suh emak aku cakap kan..sebab aku takut nak cakap..
ok tujuan aku pi Kedah sebab nak jumpa dengan keluarga Mr hati aku..dia mai dari Kedah tapi kerja dekat Port Dikson..hihi ni kire pertemuan pertama dengan keluarga mR hati..berdebar-debar tak habis tu...
dalam kepala otak tu..macam-macam duk reka soalan dan jawapan..hihi ni dolu-dolu aku ade bt..
kat sini tekan sat
kuar dari kem


sesiapa yg baru pertama kali nak jumpe pasti akan rasa ape yg aku rase..hihi..
ok berbalik pada tajuk entry ...aku suh mR hati mintak kebenaran gak call abah..hihi..
punye la xcited die pi call pukul 11 pagi..sah-sah la abah aku tak balik kerje lagi..untuk makluman abah aku ni tak suka bawa handfon pi kerja..jadi hendfon ade je kat rumah...jadinye emak aku la angkat..tp sebelum die call abah aku tu...die call aku bgth nak cakap ape nnt..hihi terketaq kot time tu..pertama kali..hihi...tp akhrnya abah aku bagi juga pergi sane...siap pesan..hati-hati drive kerete....amin..alhamdulillah...:)
bile dapt je tahu abah bagi...terus aku jadi berdebar-debar tak habis..haha...sebab time dia call abah aku tu..aku ade meting sampai petang..esok pagi-paginya kami rancang untuk pi terus balik Kedah..sebab nak raya haji kat sane hari ahadnya..jadi tu yg buat bertambah-tambah ketaq..hihi
ok sekian tunggu..........................untuk part 3 akan menyusul..huhu.

mmg aku takut naik kete dgn die..haha

No comments:

mai-mai tukar link