"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Monday, September 5, 2011

:: my love ::

disebabkan "my love" aku kecewa sangat dengan dia tu...geram sangat-sangat..Tuhan je tahu betapa marahnya aku kat dia...
aku tak pernah bersuara lantang dgn dia..tapi kali ni..memang aku marah sangat-sangat..dulu da sekali kantoi cukuplah..aku da maafkan..sekarang ni....
kenapa masih lagi berhubung dengan perempuan yang da hancurkan kebahagian kita dulu...
kenapa !!
kenapa!!!!
kenapa!!!!!!
perempuan perempuan...
tak tahulah nak cakap apa lagi..
aku mengaku yang aku ini bukan perempuan sempurna..
aku da malas nak gaduh-gaduh...
mood utk bt persiapan bertunang hilang seratus 200 peratus...sakit hati aku
perasaan tu bercampur baur...bersedih nak menanggis ..nak menjerit..
ntah lah...
macam-macam dugaan yang melanda dalam diri ini..satu-satu datang..
apa maksud disetiap dugaan ini...
ada je halangan nak capai kebahagian tu..











papa tahu tak..ayg kecewe yang teramat sangat dengan papa.
da macam-macam ayg bt utk papa..ape lgi g x cukup..ape lg yg kurg kat ayg nie..
ayg sayang teramat sangat dengan papa..nape mesti semua ni berlaku..
ye ayg ngaku ayg x kaya cam perempuan tu..
ayg tak boleh nak bg apa yg papa inginkan..
papa bahagia dgn perempuan tu kan.
taniah...
sayang terima dengan hati yang terbuka..
walaupun sakit..sayang redho..
papa bahagia sayang juga bahagia.

2 comments:

POP said...

huhu...sabar lah ya :(

dylla abas said...

hmmm..selalunya sebelmu nk capai kebahagiaan tu mmg selalu ada kepahitan.tapi,awk kena kuatkn semangat.yg penting sabar.senang kan bunyinya..?? tapi punya la susah nk buat.xpela.org sabar xkn rugi (",)

p/s : sy doakn yg t'baik utk awk..senyum selalu deh :)

There was an error in this gadget

mai-mai tukar link