"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Monday, September 5, 2011

:: datang juga ::

ai korang semue...semalam hari gumbira lah buat aku..ye ke?kot la...haha
mR hati datang rumah beraya...janji datang sabtu da siap masak semua..dan dan je die tersangkut kat jem..jadi tak sempat datang rumah hari sabtu tu...dia datang hari ahad....
yang kelakarnya bila pak cik aku cakp mR hati datang sini nak merisik..dia datang dengan emak dia..
owh tu tidak sama sekali..haha kami sibuk sekarang..bukan masa untuk itu semua..haha
acik...dia datang sorang nak beraya je la..huhu
makan tengahari sekali..merangkap ke petanglah...ye la masak tengahari mR hari sampai petang..bagus kan...yang penting bukan aku masak..emak n kakak ipar aku yag masak..huhu aku buat air je..hihi

rumah aku..aku yg dok makan banyak haha

senyum senyum

bunge yang cantik
 disebabkan mR hati kursus dia amanahkan untuk jaga hp dia..erm takut hilang lagi..rasanya sepanjang kenal dia ni lebih 3 kali dia beli hp baru..ishk.. tak pandai jaga toi....sekarang mey aku jaga hp tu..kalau tak rosak aku jage aku pulang sedia kala asal cam dia bagi...

tu je la untuk pagi ni..aku nak siap-siap mandi pergi kerja ketempat baru...cam ne keadaan budak-budak tu kan..





luv is cinta

No comments:

There was an error in this gadget

mai-mai tukar link