"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Tuesday, September 6, 2011

:: maafkan saya ::

maaf..senang saja untuk dituturkatakan..tapi yang menerima kata maaf itu habis terluka kerna tuduhan yang melulu...
saya cemburu ,marah sebab saya terlalu sayangkan awak sayang..kalau saya x sayang awak..saya tak kan beri tuduhan yang macam tu...
saya nak awak sorang...saya perlu  awak dalam hidup saya...saya juga tahu awak perlu saya dalam hidup awak..awak tahu saya sunyi tanpa awak disisi...saya rasa kosong...saya juga tahu awak juga begitu...awak kosong tanpa saya kan..
pergaduhan ini mengajar kita untuk menghargai setiap apa yang penah kita laluikan sayang..mengajar kita menghargai kasih sayang yang kita bina...
saya sayang hubungan ni awak..bukan sekejap kita lalui semua ini..lama...lama sangat saya bersabar..lama sangat saya pendam rindu..lama sangat awak..
macam-macam halangan kita lalui...nak kecap kebahagian itu bukan perkara mudah...susah..banyak perkara lagi kita kena lalui...

saya ingat lagi kata-kata awak sebelum awak nak pergi kursus hari tu....

bilalah kita dapat jumpa lagi?

awak tahu...macam-macam saya fikir saat tu....sedih sangat takut-takut kita tak dapat jumpa lagi..tapi hakikatnya kita jumpa lagi...

saya tak nak gaduh lagi..saya sayang awak...saya hanya ada awak..awak sentiasa dekat dihati saya..
awak pun selalu cakap...saya sentiasa dihati awak...

jangan tinggalkan saya ye awak...
awak yang terakhir dari saya....

tak tahulah lepas ini apa yang terjadi..banyak sangat halangan.....
saya tak tahu kuat atau tidak lagi nak tempuh halangan ini awak....
kita jangan gaduh lagi ye sayang..saya takut..takut kehilangan awak..saya terlalu amat sayangkan awak..
saya sedih bila dengar awak menanggis..saya tak nak dengar awak menanggis lagi pasal saya.cukup sekali..saya serba salah awak..

maafkan saya awak..maaf banyak-banyak..saya juga bukan insan sempurna yang tidak pernah buat salah...
insan lemah yang sering kali banyak buat salah..maaf....






luv is cinta






papa...janji jangan tinggalkan sayang.....
sayang tak boleh hidup tanpa papa....
sayang sunyi tanpa papa...

4 comments:

dylla abas said...

sedihnya...tp kalau masing2 nak berbaik semula apa salahnya bg peluang kan..betul jgk..kdg2 pergaduhan mcm ni akan buat kita lebih kenal pasangan kita dgn lebih dekat kan :)

ana raisya said...

mmg sedih

Kancil 8349 said...

teramat sedih...tapi ia mengajar kita agar tidak mengulangi kesilapan lagi

LydSunshine said...

So sweet... Jauh lagi perjalanan hidup yg perlu ditempuhi ... Semoga bersabaqr selalu.

There was an error in this gadget

mai-mai tukar link