"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Thursday, September 8, 2011

:: bergaduh lagi ::

awak hari da masuk hari kelima awak asyik marah-marah je...saya tak fahamlah..ape la salah saya..mengaku juga la yang saya tak dengar cakap awak..saya tahu awak ambil berat akan diri saya..tapi awak,kenapa marah-marah awak tu buat kita asyik bergaduh je...ada benda yang tak puas hati ke..
awak tahu tiap-tiap malam saya menanggis fikirkan hubungan kita ini..
nenek saya asyik tanya pasal awak je..tapi bila kenangkan yang kita asyik bergaduh je tak tahu la nak cakap apa...
saya cukup bahagia dengan awak..kata awak..awak da faham saya secukupnya..tapi kadang-kadang saya plak yang tak faham perangai awak cam ne..
hari-hari doa supaya kursus awak jalani tu berjalan dengan lancar...tapi...

dugaan untuk hubungan kita ni tak tahu cam ne lagi nak cakap...bila hari-hari gaduh...
semoga sampai ini je pergaduhan kita ye awak...
semoga kita kekal bahagia.....

awak...saya sayang awak...

2 comments:

dylla abas said...

selalu gaduh ni letih jgk kan.tapi,mgkn dia ada problem kot.lelaki kan kdg2 mcm tu.bila ada problem xnk cerita.tapi,suka b'tindak di luar kawalan.cthnya..marah2.sabar la ye :)

ana raisya said...

x jugak la..nk cr slh seng je..nk gduh lgi la sng

There was an error in this gadget

mai-mai tukar link