"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Thursday, September 22, 2011

:: cam ko pengarah plak ::

ai ai korang....ari ni aku sentiase lapar je la...adeh.....almaklumlah hujan mencurah-curah ke bumi yang tercinta....teringin nak makan kfc pun ade...aceh mentang-mentang gaji da kuar...kihkih...
ok berbalik pada tajuk entry aku tadi....cam marah sungguh je tu kan...haha
memang aku marah..marah ade geram ade...kat pengarah sorang ni...seriusly..nama dia

Pengarah: Joeza Rasidi.

Penulis Skrip: Eenaz Mokhtar & Tommy ct Loh.

Pelakon2: Tiz Zaqyah, Fizo Omar, Izara Aishah, Syazwan Zulkifli (Apek Juvana), Hilal Azman.

Terbitan: Filmscape Sdn. Bhd.


Soffiya-Slot-Akasia-TV3


 tahu tak nape aku geram dengan cerite ni...baik korang tengok sendiri lah....


tapi memang best citer ni...seronok sangat.rugi tak tengok..konflik die tu.....wa cakap lu ley bengang la...hahahha

2 comments:

fiQ'Ra said...

http://fiqracake.blogspot.com/2011/09/contest-im-proud-to-be-muslimah.html

Kancil 8349 said...

ndak dapat tengok...hehehe...

There was an error in this gadget

mai-mai tukar link