"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Sunday, August 7, 2011

:: SEGMEN : Sahabat Ramadhan ::

nak join segmen dari aku & hidup tak......
klik banner okey..
sahabat ramadhan
ok kat segmen ni...aku&hidup ni mintak sambungkan ayat mudah .....
bulan ramadhan saya@aku.................................





bulan ramadhan aku tahun nie....banyak dugaan dan cabaran....
segala cabaran ini la mengajar aku erti kesabaran..cabaran ini bt aku lebih matang....
bulan puasa ni kena mengajar budak-budak 4 5 dan 6 tahun...adeh.....
cikgu nak makan....cikgu nak minum....cikgu nak coklat...adeh...........
anak-anak murid cikgu.....cikgu potong semue duit raya okey...hihi
itu disekolah...
cabaran lain bila kena berpindah ke sekolah lain..dengan meninggalkan kawan karib serta ank-anak yg cikgu sayang...aduh sayu gile r...
cabaran seterusnya bila dituduh itu dan ini...padahal tak buat pun..fitnah semata-mata...
masyaallah...Allah memang maha berkuasa yang ingin menguji hambanya...sesungguhnya semue ini ada hikmah dan kelebihannya.........



sekian...
luv is cinta..

semoga ramdhan ini akan bt aku lebih banyak membuat amal kebajikan.........dan berharap aku dapat menghabiskan puasa selama sebulan....

2 comments:

eddy syrol said...

terima kasih sebab join... blog anda dlm perhatian saya (~_~)

Kak Amy said...

Hai salam kenal , amy singgah sini dan follow , jemput ke belog amy..

happy blogging..

mai-mai tukar link