"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Monday, August 8, 2011

:: day 24 - tempat yang paling anda gemari untuk makan ::

tempat yg paling aku gemar makan.... 






dekat rumah..






sebab selesa..aku nak bersile ke makan berdiri ke makan duduk atas kerusi ke...makan bersila atas kerusi ke..tak ada sape pandang tak sape tegur..
aku kalau makan kat luar pun bersila atas kerusi..tak tahu la kenapa..tabiat..huhu..
jadi mR hati aku tu nasib da faham benar perangai aku ni.bukan tak sopan tapi nape ntah..mungkin faktor kaki aku pendek..bila duduk kat kerusi kaki aku akan terjuntai..tak cecah ke lantai jadi tu sal suke bersila atas kerusi...
kerusi makan ke..sofa ke..tetap sama...tapi nanti kerusi pelamin tak la kot..hihi








luv is cinta

No comments:

mai-mai tukar link