"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Saturday, August 20, 2011

:: lagu raya dulu dulu lagi best ::

ai kawan-kawan hari ini genaplah kita berpuasa selama 20 hari..sekejap je rasanya...
sekrang dimana-mana sahaja da berkumandang lagu raya kan..kat kedai haji akub,bunga raya...the store,enconsave,giant,tesco..kedai kain mak cik kiah..dan semue keda-kedai la..termasuk kedai ikan pak mail..haha gurau je..
di radio dan juge tv pun ade kedengaran lagu raya walaupun sekejap-sekejap...
kalau aku tengah drive g kerja..sayu je dok dengar lagu raya...mule la excited nak raya..hihi
ok berbalik pada tajuk diatas....
kalau kita bezakan lagu raya sekarang serta lagu raya dulu-dulu..lagu raya dulu-dulu lagi menusuk kalbu...betul kan...baik semue setuju..kalau tak orang merajuk..hihi
betul..lirik lagu raya sekarang ni x menusuk dikalbu  betul..nak gak dengar lagu raya lama-lama baru syok..hihi

lagu pilihan hati aku....

Black Dog Bone – Cahaya Aidil Fitri
Sharifah Aini – Suasana Hari Raya
Aman Shah – Kepulangan Yang Dinanti
Saloma – Selamat Hari Raya
Hail Amir & Uji Rashid – Seloka Hari Raya
Sudirman – Dari Jauh Kupohon Maaf
Ahmad Jais – Selamat Hari Raya 
Junainah – Suasana Riang (Di Hari Raya)
Sanisah Huri – Aidil Fitri
 Noorkumalasari – Pulang Di Hari Raya
DJ Dave – Menjelang Hari Raya
Fazidah Joned – Selamat Hari Raya
 Rosemaria – Di Pagi Aidil Fitri
P. Ramlee – Dendang Perantau
Sanisah Huri – Bersabarlah Sayang
Rafeah Buang – Bila Takbir Bergema



tu ade lah separuh dari lagu-lagu yang dok aku minat..dengar plak lagu dari p.ramlee..lagi r....aduhai.....
da la....
huhu kalau buke pc pun dengar lagu raya....kat dalam kelas pun lagu raya gak..hihi



raya
raya
raya





luv is cinta

No comments:

There was an error in this gadget

mai-mai tukar link