"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Thursday, August 18, 2011

:: baru 5 hari ::

baru 5 hari mR hati aku tu dok kursus..dalam 5 hari tu hari-hari die dok call aku..ri tu sebelum kursus dia kate..

"tgk la kalau x sibuk org ctc"
"kalau ade kredit org ctc"


dan macam-macam alasan yang diberi utk biar aku tak ganggu die,kalau die kursus mm aku x kan mesej dia.kecuali benda yang mustahak sahaja lah.....n now...



mR hati :  "sayang..................."
aku : kata sibuk sampai tak tido malam..
mR hati : rindu sikit
aku : ahaks...baru 5 hari la sayang..ade lagi 20 kali jumaat kursus sayang tu..hihi





luv is cinta



rindu itu mengajar aku erti kesabaran

2 comments:

Kancil 8349 said...

wah....nasib bukan 5 jam...ada orang, baru 5 minit tak jumpa...call tanya khabar....hehehe...biasalah lelaki...kejap kata sibuk...kalau dah sunyi...mesti dia mencari... tapi kalau sibuk betul...sebulan pun dorang tak rasa rindu...hehehehe

Abe Goreng said...

Haha.@Kancil citer pengalaman nmpk. HAHA. Tp kira ok la dari xrindu lgsg. Huhu.

Koleksi Binatang Peliharaaab Harry Potter!

There was an error in this gadget

mai-mai tukar link