"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Monday, August 1, 2011

:: kenapa mesti bersedih ::

salam..selamat berpuasa untuk anda semue...
sepatutnya bulan puasa ni kite gembira..tapi aku sedih plak...huhu
sebab satu aku kehilangan kawan...kawan facebook je..agak rapat gak la...
dia blok aku atas sebab aku tak bagi no phone..cam tak patut je kan...
n second tadi terbuat mR hati cam makan hati...aku tak tahu kata-kata aku yang tang mane buat dia terasa hati..huhu




luv is cinta


nak setle kan malam ni jugak..

2 comments:

Kancil 8349 said...

jangan sedih...yang hilang akan berganti...tu dah kehendak dia...kau paksa pun dia tak akan kembali...

Kancil 8349 said...

kalau sudi, jom ikut segmen kancil

http://kancil8349.blogspot.com/2011/08/segmen-kancil8349-pengalaman-korang.html

There was an error in this gadget

mai-mai tukar link