"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Sunday, August 7, 2011

:: day 23 - dream wedding ::

dream wedding?? mimpi ke impian ni..hihi
setiap manusia pasti inginkan perkhawinan yang namapk sempurna o wedding of the year..hihi
tapi bagi aku just nak simple tapi org akan ingat..lagi-lagi sepupu sepapat,mak sedare bapak sedare atok nenek dan semue la...
aku tak nak semak-semak itu ini bagai..hihi..
nak kawin bawah pedang boleh?macam ni

bercita-cita okey nak kawin cam ni.....huhu...
nak pujuk baik-baik dengan mR hati tu..hihi

ok selalu kalau nak kahwin baru cari tema kahwin kan....aku minat kaler ni...



banyakkan..hihi biru laut atau tinafy blue,merah hitam putih dan pink silver...
hihi tapi pilih la antara satu warna untuk bertunang,nikah dan bersanding...
sebab ri tu tanya dengan mR hari nak warna cam ne..dia cakap ape-ape je..huhu jadi suke hati aku lah kan..hihi nanti kami bincang balik...

ok baju plak.....


aku tengok baju ni ringkas je kan....baju nikah..hihi....
baju bersanding,baju berinai,baju pergi ke rumah sebelah..banyaknya baju..hihi


emak aku pun dok berangan kalau ada masa nak bt..kami nak bagi kraftangan sebagai cenderhati...

kami da siap separuh da ni..tinggal warna je....yang atas ni..bkn aku punye la ambik kat incik google..hiih

pelamin


pelamin ni ringkas sangatkan..jadi aku nak bt lebih kurang cam ni lah..tak nak banyak sangat bunga-bungaan...huhu
aku ni jenis yg tak suke semak-semak tau...jadi semue nak ringkas tapi nampak elegen dan cantik..huhu

kalau bab perkahwinan banyak benda nak kena buat...dari kursus,ujian hiv,pendaftaran nikah..itu dan ini..banyak sangat tau..jadi pening...
tapi sekarang aku ada gak bt preparation...cari sumber-sumber ape yang perlu...sebab tak nak nanti serabut...semue kerja nak bt dalam waktu yang sama..
disebabkan rumah aku baru tahun lepas bt kenduri kahwin jadi untuk jemputan tak de la serabut sangat sebab da tahu siapa yang nak dijemput,macam aku jusat jemput kawan-kwan rapat je.....dan juadah semue nye boleh dibajet dengan anggaran tetamu yang hadir...hihi


luv is cinta

doakan kebahagian kami...semoga dipercepatkan perkara yang elok...

No comments:

mai-mai tukar link