"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Saturday, August 6, 2011

:: day 22 - tarikh tarikh penting dalam hidop anda ::

ailo.....hari ke 22....tarikh-tarikh penting dalam hidup aku..
diri aku kan...aku lahir 
26.november.1989
emak aku .. 
21.disember 1956
abah aku.. 
 4 mac 1955 
adik aku
2 disember 1994
abang sulong aku tu
6 januari 1984
 abg no 2 aku tu...
12 jun 1985
yang terakhir.....mr hati aku 
26 febuari 1986

ni tarikh-tarikh penting yang aku je selalu ingat  berbanding depa semue..huhu
ade 7 orang aku kena ingat..semue depa ni orang yg terdekat dan tersayangla kan.....

tgk hari aku dengan mR hati sama..tolong jangan terjeles okey...tu sal perangai same sikit-sikit..hihi


tu hari jadi..hari  yang lain plak..
hari aku start kerja....

16 jun 2010

la ni da setahun lebih aku bekerja...sekejap je masa berlalu...
lagi tarikh penting.........

aku n mR hati la of coz....

16 febuari 2009....

tu je la bt masa ni..hihi

kalau aku tak hilang ingatan aku akan ingat lah semue..

ok luv is cinta

No comments:

mai-mai tukar link