"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Thursday, July 28, 2011

:: mintak hadiah ::

ai ai....ari ni mood aku agak sikit happy..huhu
semue shat-sihat je bukan....
erm malam tadi kan tengah-tengah mesej-mesej dengan mR hati...tetibe je...

mR hati : ayg.. pa nak hadiah dr syg blh x ?
aku : hadiah sempena ape?besday papa lama lagi
mR hati : sempena papa syg kan mama
aku : ha? (die ni nape,th la da banyak berubah,tetibe je..berkata dlm hati )
mR hati :ye la ayg blh x?
aku : nak ape?
mR hati : syg beli la ape2 pn boleh..tp cam baju papa tak nak
aku : nak beli ape ?
mR hati : ikut ayg la..kalau tak pun ayg cari kain sejadah yang elok-elok bg kat papa k
aku : nak pos ke? (kaku selalu bg ape-ape pos je)
mR hati : Bis nak buat camana lagi..ayg nak bagi depan-depan ke?
aku : tak pe la ayg pos..papa nak datang kan jauh..knpe tibe-tibe je mintak hadiah ?
mR hati : pa pun tak tahu,tibe-tibe je hati ni minta macam tu...secara tibe-tibe je dalam hati ni nak hadiah..
aku : ok x pe la sok ayg cri..(tgk sayang betul aku kat die)
mR hati : ye ke,terima kasih sayang


 aku rasa cam pelik juga dengan pemintaan yang camtu..kain sejadah..ye la jarang orang mintak la..selalu mintak baju la jam la...erm tak pe la...ri tu minta baju tu pun aku tak belikan lagi,mintak butang baju melayu..tu pun aku tak sempat nak beli...aikh ni alih-laih nak sejadah pulok.....erm jadi...tadi pi la berjalan-jalan mencari sejadah...susah nak cari gak owh..bukan semue kedai ada jual kain sejadah....dalam operasi tu aku online kat fb bt kat wall aku  nak  " cari sejadah " .....ape komen yang ade..mai kite tengok.......











sampai begitu sekali...saya bukan nak buat hantaran kawin...tapi menunaikan permintaan cinta hati saya...hihi...siap suh beli al-quran lagi...erm...cam tu sekali ye..
harap setiap doa yang kamu kamu kamu berikan menjadikan jodoh saya akan dipercepatkan....amin....




ok tak nak melalut okey...jadi baru je jap tadi aku membalut sejadah itu untuk dipos esok hari..huhu begitu teruja nak hantar cepat-cepat..ye la isnin kan da puasa..jadi malas aku nak menapak time bulan puasa nanti nak pi pejabat pos...

tunjuk sikit je..

da siap bungkus.....gune kertas minyak je....
ok tu la hasilnya....huhu harap-harap akan sampai cepatlah....esok nak pi pos guna pos laju...
"dijamin sampai esok"....lambat sampai siaplah...



harap mR hati gembira setiap peberian yang tak seberapa mahal itu....
jangan minta je tapi tak solat.....
solat itu tiang agama..

seorang sahabat : sayang betul ko kat syarul tu..semue dia minta ko bagi..kalau x jadi kawin tak tahu la..
aku : jodoh ajal mati semue ditangan Tuhan..aku bagi ape yg aku mampu..kalau aku bagi macam-macam tapi tak de hasil ape-ape..tu memang da tertulis aku memang bukan jodoh dia..jadi sekarang aku doa banyak-banyak yang dia tu bakal suami aku,,,,:)

kita tak pasti lagi siapa jodoh kita..yang mampu hanya berdoa supaya orang yang kita sayang tu jodoh kita..

luv is cinta

No comments:

mai-mai tukar link