"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Thursday, July 28, 2011

:; day 14 - perkara menarik yang anda lakukan hari ini ::

salam u all...aku sekarang ni memang tersibuk betul dengan tido..sampai malas nak update blog...hihi
ok segmen cabaran 30 hari..hari ini hari yang ke 14.....
perkara menarik yang aku lakukan hari ini ialah.........

pi beli barang untuk cantikkan sekolah...tapi x de klik-klik la..huhu....nanti bile kelas da lawa baru pi masukkan pic okey...serta buat origami bunga....esok aku masukkan okey sebab semue ada dikelas...

pastu pi berjalan-jalan operasi mencari kasut serta beg raya..hahaah puase tak lagi..tapi tadi jalan servey je la...tak beli lagi..hihi
dan tadi beli Sejadah untuk sembahyang..tapi bukan untuk aku untuk orang lain..aku da beli da ri tu..hihihi


ok sekian..

luv is cinta

No comments:

mai-mai tukar link