"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Tuesday, July 5, 2011

:: hari potensi ::

salam..hari ahad ri tu aku sibuk buat hari potensi kat bebudak ni...jenuh penat panas...segala-galanyalah..
aku suh jalan depa x mo jalan..main galah panjag ja..leh plak time main tu dok bdeiri tengak cam nak kawad...adeh sakit hati..time buat latihan ok ja....bile time main bolh plaj tak tahu..siap tanye lagi

cikgu dok bagi semangat ni

cikgu :nanti main betul-betul lagi tau..sep je dorang tak pe..nak hadiah kan..
anak murid : macam mane nak main cikgu?
cikgu : lupe da ke? td bru je main kan..
anak murid : macam ne?
cikgu :(pening  aku nak ajar dari mule,ni bukn nak bt latihan tp betul-betul punye..bukan cobaan) adeh....
pastu dorang main-main-main je cam biase...tetibe.....................hikhihik uwahhhhhhhhhhhh................
menanggis..adeh parah toi...
pujuk baik-baik baru okey...

blur...nyanyi

gerak rama orang hitam

padang ini bersih

barisan pemain galah panjang

silat johan

tenaga pengajar

johan n naib johan bola jaring

ada banyak permainan yang di sertakan..
>galah pajang
>futsal
>bola jaring
>gerak rama
>roundes
>silat

semue hebat-hebat berlaka..pada yang juara taniah..pada yang kalah cam aku ni..kite jumpe tahun hadapan..hikhik...


luv is cinta

No comments:

There was an error in this gadget

mai-mai tukar link