"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Friday, June 3, 2011

::mesti sesat sampai naggis-nanggis;:

okey memang kat PD tu aku sesat okey....padahal pekan tu dok kecik je..ye la malam kan..dan dan plak tempat orang sah sah aku tak tahu jalan..haha..sibuk nak tengok tempat orang tu la padahnya..hampir menggis dan takut jugak la...hiih...
tapi pelahan-pelahan akhirnya jumpe juga jalan pulang...'
tu nasib aku pi dengan adik aku..kalau aku pi sorang-sorang sah-sah aku teriak lagu tu gak..hahha takut..

tadi call mR hati..

aku : da sampai rumah da kul 5 tadi
mR hati : bagus la tu..orang keluar hutan sampai pukul 1 tadi
aku : mungkin g sane yang petama dan terakhirnya
mR hati : kenape plak?
aku: banyak sangat lorong.trafit light,jalan sehale..dan macam-macam lagi la..tengok muke depa cam pengganas..haha
mR hati : ye ke???ala nanti mesti datang lagi la..caye la..hihi
aku : ye..nanti nak ambik awak tu...erm..



tu lahai..member cakap...kalau sesat jangan takut jangan nanggis....cari pelahan-pelahan...kalau tak dapat gak  jalan keluar g balai polis..nanti dorang pasti akan eskot kite..
hihi..
tapi aku ni cepat gabra..pasti  cepat nanggis punye la..hihi



k la luv...

No comments:

There was an error in this gadget

mai-mai tukar link