"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Monday, June 6, 2011

:: mancing ikan ke mancing orang ::

aku punya la risau tak dapat contac...dan dalam perjalanan balik le kampung tgk mesej yang aku hantar dapat report...syukur alhamdulillah...lega sedikit getaran hati ini yang sudah mula risau dan mula memikirkan sesuatu yang tak akn mungkin dan juga mungkin...
Aku : pergi ke mana,nama off hp,x nak diganggu ke?
Mr hati : beteri hp x da...orang sambung tido kat pantai lagi sehari..x sempat nak bagitahu,betri trus habis
aku : ha bagus...buat selalu macam tu,memang syg suke sangat..(merajuk)
mR hati : sori...mara la tu...papa sayang mama,papa x kan tinggal mama..
Aku : bt pe mara...suke ati la nak buat ape pun...
Mr hati : jgn mara..papa sayang mama..


Ye die sebenarya g memancing kat tepi pantai PD tu...bagitahu aku sehari..dan dan terus senyap...rupanya tido 2 hari kat tepi pantai tu...
Bukan dapat pun ikan...last2 pi beli ayam..bt bbq...erm...
Ye la mata dok melilau bukan pancing ikan tapi mancing orang...gatai...galak...
Dan seterusnya mR hati dok pujuk..aku geram ..ye la aku jenis x kesah kalau aku mesej die tapi die tak balas...tapi hp on..ni mesej o cal sume pending...mana aku tak haru...risau...
Aku ada dia je...

Da la.....


Luv...

Mood: hepi...ade something yang besar akan terjadi... Huhu

tunggu....

No comments:

mai-mai tukar link