"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Friday, June 10, 2011

:: ha!! 45 ::

ai ya ya pe habaq semua? 45 tu ape? No la...9 x 5 = 45 ..5 x 9 = 45 ...
Sebenar citer cam ni...panjang citer nyer ni...jenuh nak baca...tapi kena gak baca sampai habis tau...baru aku sayang semue..
Mr hati suruh turunkan berat badan sampai 45kg...gile ko...banyak tu...kurus keding dan bertambah la nampak aku kecik dan rendah nanti...
Tibe-tibe je nape?
Alasan mR hati suh aku kurus sebab senang die nak dukung aku...
Walawei tu je pun...x yah la kurus..x yah nak dukung-dukung nanti sakit pingang...hihi..
Untuk sedia maklum aku sekarang pun tengah berusaha untuk menurunkan berat badan...sebab aku plak untuk stabilkan metobolisma dalam badan nak mentenkan ABM.lagi satu nak senang cari baju dan seluar..cam sekarang bila cari seluar seluar mesti nak kene oter..baju pun cam tu gak...kang besar sini kecik sana...kan leceh...
Kalau kawin pun pakai baju lawa je...hihi badan solid...huuh...
MR hati tunggu sayang akan kurus kot...haha...
Tapi ape2 pun tu semua bukan ukuran la yang penting hati...paras rupe tu yang ke3 yang pertama mesti ati bersih kedua bdn siht .

Tu je la..nak turunkan lagi 10kg..banyak owh...
Puasa
control makan
mkn sikit je
bersenam...


Luv is cinta

2 comments:

Unknown said...

berat kite 45..hihi^^

ana raihana said...

aduhai menaggis le nak diet...adeh

mai-mai tukar link