"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Saturday, May 28, 2011

:: trip 5 ss 1 06 ::



salam kawan-kawan..hari ini aku sangat penat..bukan hari ini sahaja tapi dari semalam aku penat..penat nak setle kan trip ke Gabai.itu pada mulenye tapi last-last pi lembah pansun........
sebab Gabai ade hari keluarga Bomba..
Sangat seronok...
pelbagai makanan yang kami bawa....Nutget,hotdog,limau,bihun dan macam-macam lagi..
kami juga buat BBQ...syok.terima kasih pada nizam sebab die bertungkus lumus menyiapkan semue alat bahan yang kena ada untuk aktiviti BBQ tersebut...

Trip ni kami bincangkan sebulan yang lalu..lama kan..akhirnya jadi juga..walaupun dari 36 orang pelajar bekas sekolah menenggah kebangsaan jugra tahun 2006 kelas 5 sains sosial yang hadir hanya 12 orang sahaja....kami da berpisah selama hampir 4 tahun..jadi masing-masing punya aktiviti sendiri..punya kerjaya masing-masing ada juga ynag sudah berumah tangga,,..
walaupun sedikit tapi riuh cam 120orang je..haha sebab mulut depa masing-masing pot pet pot pet...
haha....
sebelum pergi kami bahagikan duit untuk tol,duit minyak bagi sarapan dan brifing sedikit..
ye la nak pergi tempat orang kita kena ade peringatan kepada semue supaya tidak seronok sangat..hihi...

pengalaman yang pasti aku tak tak dapat lupakan ye la aku ditolak ke bahagian paras air yang paling dalam di sg tersebut...ye la bagi mereka ketinggian tu paras ketinggian mereka..bagi aku tinggi parsa air tu paras lebih dari kepala aku..cam ne aku tak tergelam hampir lemas la juga..buat mereka panik..masing-masing menyelam cari aku..huhu sebab aku tak timbul-timbul...ye la aku terus je tenggelam dengan arus air yang laju...
masa kami dok syok mandi manda tibe-tibe ade beberapa ekoq ikan dok mengalir je..ikan mati..tak tahu punca tapi memang busuk..huhu...
nasib  kami time tu nak naik da...sebab tengok awan da mendung..jadi sebelum hujan tu kami terus naik kemas-kemas barang semue bagai..nak mandi kat tempat tersebut kena bayar sebanyak rm3.00..
tapi memang seronok gelak je kami ni r...




makan ja..

gotong royong angkat barang


terima kasih pada semue yang berikan kerjasama kepada semue kawan-kawan...mis the trip wish can do again...
terima aksih pada suhaidah sebab sudi buat kan bihun pada kami semue..sikin n nora sudi goreng bahan-bahan lain...
harap lain kali boleh buat trip yang lebih meriah lagi ...sayang u all



ni time balik singgah makan malam..haha





No comments:

mai-mai tukar link