"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Tuesday, May 3, 2011

:: selamat sampai da::

salam semuenyer..huhu..ri ni hapi sangat..sebab dapat ape yg aku dok idam-idamkan..hihi...ape bnde tu...RAHSIA..hiihi..

ok mR hati aku pun da selamat kat kem tadi time magrib...alhamdulillah..dak aku risau sangat..ye la perjalanan jauh..ambik masa 8 jam..dalam mse 8jam tu macam-macam boleh jadi..memang aku tak mintak tp ye la kan..hati kekasih mane tak resah untuk semue tu..

luv..

No comments:

There was an error in this gadget

mai-mai tukar link