"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Tuesday, May 24, 2011

:: PJJ (PERHUBUNGAN JARAK JAUH ) ::

CAM MANA HANGPA DOK BERCINTA JAUH LAGU NI ???

pertanyaan..pertanyaan..persoalan....jawapan..

huhu..kami buat PJJ ni da 2tahun lebih da..memang satu perhubungan yang agak lama....
erm percaya pada diri masing-masing...
tu  je tips....
hihi...
memang pada mule nyer agak sukar hubungan kami ni....kalau ikut pekerjaan masing-masing memang orang kate senang nak pi kuar pi dating..ye la cam aku jawatan seorang tenaga pengajar...dia seorang angkatan tentera..
hari wekand tu memang kami berdua cuti...tapi x keluar juga..
tak tahu la kenapa..sebab aku dok tergiang giang dengan pesanan abg angkat aku tu...

" kalau jumpa pun bukan boleh buat apa pun,pegang tak peluk tak "

ha lebih kurang tu la jawabnye...

ade orang lain dok kata plak,,,

"tak rindu ka dengan marka..lama tak jumpa...."

tipu la aku kalau aku tak rindu..tapi sebab da biasa kan..jadi itu juga perkara biasa pada aku...
kami juga jarang berhubung..sms ke mms ke 3g ke..call ke....
kalau mule-mule kenal dulu..ye setiap masa dan ketika contac je..tu dulu aku dok belajaq lagi..die keje..la ni bile aku keja aku da sibuk..hp pun x de 3g..haha
jadi x de la 3g bagai....
tawakal je...kite da berusaha...

ih da la jauh tak ctc plak tu..cam ne korang tu..
kami berserah pada takdir.....tu je....

bukan tak bersungguh-sungguh dengan hubungan ni..tapi ni cam satu kebiasaan..jadi tak rasa ape la..hihi....
ye la cam dia yang sibuk dengan kursus tu kursus ni..latih orang baru n ntah ape-ape lagi la dalam bidang tugas die..jadi sibuk..aku dok kursus,seminar la bagai....kekangan masa untuk rehat tu sedikit..jadi bila ada masa cuti aku duk rumah je malas nak kuar..hiih jadi tak dan juga nak kuar "DATING "

hiih....
Allah tu Maha mengetahui..Allah maha Mendengar Doa hambenye..

kita hanya mampu merancang Tuhan yang menentukan....



luv...

No comments:

There was an error in this gadget

mai-mai tukar link