"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Sunday, May 22, 2011

:: cam ne nak pi PD ::

aiyaiyai..jalan bukan main senang..dok pikiaq apa la..haha sihbord banyak..pi je la..
er, ye aku tahu banayk sigbord tapi cam kurang yakin..takut terlajak ha jenuh la nak pusing lagi....kang terlebih lajak pi Melaka..x pun pi Johor..ha bagus la tu...huhu
ye la bile kite diatas Lebuh raya mana nak cari U-TURN....x dan nyer la...huhu...
aku belum penah nampak lagi U-TURN ade kat lebih raya..ade tu ade tapi jauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh...huhu.....
ko nak bt pe pi PD.....
Bukan ada ape pun....
bagi korang tak ade ape la..bagi aku..ade ye ade sangat....
satu sebab aku tak sampai lagi PD...walaupun negeri tu bersebelahan dan dekat sangat-sangat dengan aku tapi tak pernah aku jejak kaki kesana.......
kedua sebab nak pi bercuti,x de tempat lain nak bercuti ke selain PD...sebab pilih PD kerana aku tak penah pi sana la...sebok.hahah
ketiga sebab mR hati berkerja di sana..kem kat situ..tinggal kat situ..orang kate sambil menyelam minum ayaq nyok...hihi..ley la jumpe mR hati tu yang dok berbulan-bulan tak jumpe..hihi

cam tu la citernyer..nanti bila MIMI da lawa cantik sume bagai baru pi sana...hihi...x sabaq.....

tanye kat mR hati cam ne nak pi PD....
mR hati kata...pi je la..lalu nanti jumpe PD....
aiyak..cam x bagi je datang sane..
ha x peduli..nak pi gak...hihi...

luv.........

No comments:

There was an error in this gadget

mai-mai tukar link