"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Thursday, April 7, 2011

:: WYY 9999::

ai pe plak no WYY 9999 ni..kemungkinan ade yg tahu..aik da malam kan..aku nak gak kuarkan entry ni..haha sebenarnya lama da aku nak bt entry ni..huhu
Ok WYY 9999 ni adalah no plat yang terakhir di Bandar wilayah..no plat sekarang mungkin WUY atau WXU ntah aku tak pasti sebab aku tak duk kat wilayah..
agak-agak korang la ape no plat yang terbaru akan datang ni..sebab no plat ni sat lagi ja kuar..huhu..adekah boleh letak nama-nama haiwan or nama-nama sendiri o ape-ape je la..eh eh suke ati korang je kan..setahu aku kalau nak no plat cantik tu kire nasib-nasib la dapat tak pun bole tukar no plat tu..tapi kena bayar la..tu je...
no plat ni agak laju gak la kuar n berguna sebab kenderaan lebih-lebih lagi kereta keluar yang terbaru banyak da sekarang kerana orang sekarang ni memang berminat menggunakan kereta..tak cam aku ni bawak moto lagenda je,,,kereta tu akan datang kot...ntah la aku pun tak tahu..selepas huruf Y kan huruf Z  betul kan..sape tak hafal ABC pi masuk pra sekolah..huhu.tapi huruf Z tidak boley digunakn untuk kendaraan biase sebab kenderaan tentera menggunakan no plat yang mula dari Z..cth ZU ZC
ok tu je..sekian..
luv

No comments:

There was an error in this gadget

mai-mai tukar link