"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Monday, April 11, 2011

:: saya sayang anak murid saya::

salam ai all....erm semue harap-harap sihat..
hari ini aku berkerja seperti biase la...tapi tadi balik kerja kena hujan yg lebat sekali..kena plak kat pertengahan perjalanan mals nak berhenti deh..terus je..huhu..dasyat nyer ekau perempuan..aku takut nak berhenti lagi-lagi kat bustand tu..harapan la..sekarang ni ambik la padahnye..da r selsema tak baik-baik lagi tambah dgn bersin-bersin berserta panas-pnas di badan(demam)..
erm da la lantak la kalau demam tak larat nak jalan kite MC..huuh..






.ok tengok entry tu."saya sayang anak murid saya"...mungkin tak lama lgi aku akan dipos kemana-mana yg mereka suke kot..kerana perkhidmatan aku di tabika tersebut mungkin tidak diperlukan lagi kerana cikgu yang asal telah datang...erm pi la merantau kemana-mana yang depa nak antaq...n lagi satu aku satrt mengajar kat situ da nak masuk 5 bulan...
tgk pic-pic kat ats tu semue ragam anak murid..aku kat toilet pun depa ikut nak tnye..adeh..erm tu yg dtg kene pergi...jadi cam tu la aku ...huhu mereke nakal cam ne pun aku tetap sayang ....lagi-lagi yg umur 4 tahun...da pndai da mereka menulis semue..sedih.uwah..........da kenal huruf...sedih..


sedih gak hati ni nak tinggalkan mereke-mereke ni..sebab dari mule masuk kelas da dgn mereke...adeh..cam ne la nanti..lagi sehari je..tak tahu juga penerimaan mereka dgn cikgu asal tu...kalau pps tu baik hati suh stay situ sampai hujung bulan o hujung tahun ke..ok gak..hihi..
k la mod:sakit perut..huhu
cau

2 comments:

awEEN said...

alahai...sedihnye..mmg budak2 kecit ni pandai amik hati kite kan..nakal camne pon pandai je bg kite sejuk blk..hehehe

ana raisya said...

sedih sgt2..mereke buat ktwe,senyum,gelk,ngis,marah,sedih..semue mereke..

There was an error in this gadget

mai-mai tukar link