"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Tuesday, April 12, 2011

:: nakal + kuat naggis::

salam..ai ailo...salam utk semue bloger...sihat kan..
wei ari ni serius dgn aku yg pnt...seleseme ...demam..keje yg melambak-melambak membuatkan diri aku ni bertambah strees tension teramat sangat..
ok entry enrty entry hari ni pasal nakal...naggis,,ha sape tu..aku la..oh bukan-bukan..korng le tu kan...bukan gak ke..da tu sape???
ni anak murid aku la..nakal-nakal tapi manje...cam cikgu die gak..nakal gile tapi manje terlampau..kuat naggis..hahah (puji diri sendiri sambil mengkritik )
ha gitu..haha
ade sorang rakan fb aku mangatakan yang aku ni kuat naggis..ntah bila aku menaggis pun tak tahu la...erm lagi satu kalau aku ketawa pun aku boleh menanggis gakk..hihi tak tahu la..da mmg ditakdirkan cam tu..hoho sampai org pun konpius..naggis ka ketawa..lagi satu nakal aku ni bertempat n tgk pada org la...huhu...bese la tu kalau tak menyakat org mmg tak sah kan...nakal tak pe jgn jahat...

ok da...salam..luv

No comments:

mai-mai tukar link