"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Wednesday, April 27, 2011

:: muke ke ibuan::

salam...ai semue..sihat kan kan..hihi..lame x bt entry-entry menarik hihi...
siape plak wajah ke ibuan tu..aku ke? tgk sikit...
 ade ke wei...hihi..sikit-sikit kot....sebenarnya ramai da kate aku da kahwin..aiyak..mane ade..mude lagi la...
budak-budak pun x penah nak rase takut dengan aku ni tapi still suke dengan aku ade r..aku ni garang tapi tak boleh marah..marah sikit je pastu gelak lagi ...

ok semalam aku kena jage anak sedara aku tu,,..
die demam...time magrib aku dok lap-lap badan dia tu la bagi sejuk sikit..tapi dia menggis je..aku bagi ayaq pun dia naggis gak...jadi aku cam binggung..aku pangku die..cium semue la die tetap naggis...pastu die cam peluk tubuh die sendiri la..pastu aku pun ikut peluk kuat badan die..die diam....bila aku lepas je die menanggis lagi..rupe-rupenye die nak dipeluk sebab sejuk..
bila kita peluk seseorang kan badan akan rasa hangat je panas je kan...jadi macam tu gak die tu..pangku dia sampai die tidur...
ade sesetengah orang kata aku ni dengan budak-budak senang..means mereke-mereke tak takut la..bukan maksud tak hormat tapi senang nak rapat nak borak-borak..ha cam tu la..faham-faham la sendiri..hahah
tu je nak cakap..terharu gak la...
bila aku ade anak nanti boleh ke fahami karenah mereka mereke n mereke tu..wa cam ramai je kan..hahhaha

k luv....

No comments:

mai-mai tukar link