"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Wednesday, April 27, 2011

:: macam-macam::

aku banyak songgeh??memang la..ni la je aku baru banyak songgeh selame ni tak lah..selame ni aku ikut je pe orang cakap..bile aku yg nak kate cam tu plak..ok2..payah sangat permintaan aku tu..ye memang sukar sangat..jadi ramai orang yang benci dengan aku nanti..bagus la tu...
memang aku memilih..sebab aku tak nak menyesal...kalau tak dapat yang terbaik dapat yang baik da la..ni bagi yang kaw-kaw punye baik la..(erti lain tu..sedikit kehampaan) 

x pe la..x nak susahkan orang..cari je la sendiri...

ko cari ape sebenarnya??

tungguuu.da jumpe nanti baru aku bagitahu okey...

luv....

sakit hati...

No comments:

There was an error in this gadget

mai-mai tukar link