"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Wednesday, April 13, 2011

:: lagu mu lagu ku::

aiyak tgk entry ha bukan main lagi na...hihi..malam tadi tibe-tibe je mR hati aku tu dok bagi aku lagu siap nyanyi lagi...selame 2 tahun lebih berkawan ni.eh kawan ke?kawan tapi mesra la..huhu...nak dengaq die nyanyi bukan main payah...hoho.... ok ni lagu nyer.. lirik ja dapat bagi.....romentik sangat..saya terharu..hoho...cube semue dalami maksud lagu ni..hihi

Lirik Baik Baik Sayang - Wali

Aku tak ingin kau menangis bersedih
Sudahi air mata darimu
Yang aku ingin arti hadir diriku
Kan menghapus dukamu sayang

Karna bagiku kau kehormatanku
Dengarkan dengakan aku

Reff:
Hanya satu pintaku untukmu dan hidupku
Baik baik sayang ada aku untukmu
Hanya satu pintaku disiang dan malammu
Baik baik sayang karna aku untukmu

Semua keinginan akan aku lakukan
Sekuat semampuku sayang
Karna bagiku kau kehormatanku
Dengarkan dengakan aku

terharu bila dgr lagu nyer..ingat nak masuk kan video tapi brobnd lembab cam ni...x dapaet la....huhu...
erm sebenarnye dan dan die marah aku..aku majuk..die terus nyanyi lagu tu...terdiam seketika..hahha 




saya cinta kamu........... mua muah..hihi


1 comment:

CIK GADIS said...

sirius lagu eyh sgt swit..i loikeee!

SAYANG SEMUDAH 1 2 3

There was an error in this gadget

mai-mai tukar link