"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Wednesday, April 13, 2011

:: ambik berat::

salam..ai all....erm entry kali ini ambik berat...ambik ke ambil?mn btul ni..bahasa melayu ni pun cam rumit gak..ahaha sebab cara kita cakap dgn ejaan tak sama..macam..cantik jadi cantek...ha cam tu la..
ok berbalik pada tajuk...ambik berat..penting untuk kite ambik bart pada diri sendiri pada org lain..n sesiape la pun..kalau kita ambik berat kat org lain pasti org lain akn ambik berat kat kite jugakan..
ok cam ni cite nyer..smlm ade seorg ayah ank murid aku call..

ayah student(S): cikguuu...
aku:ha??tercengang-cengang..tibe2 je AS tu pgil aku cam tu..tnpe  bagi salam..siapa org ni..
as:ank sya macam mn cikgu?
aku:ayah siape ni?
as:ayh irfan
aku:irfan(aku lupe yg ank murid aku tu ade nm irfan..sebb sellu pgil nm die amar..(amar irfan))owh...ye npe ye en..
as:ank sy ok kan cikgu..tiada mslh..nakal x cikgu?
aku:budak-budak biase la...tak nakl pun..
as:cikgu ok ke dgn anak saya tu
aku:(ait,lain mcm je ayat,nk take care anak ke nak tke cre cikgu) ok je..jgn risau..kalau ade ape-ape nnt sy bagitahu k..
as:terime kasih banyak-banyak ye cikgu..
aku:sama-sama..aslm..

aku cam pelik je tgk bpk budk tu..sebnrnye dr ank die masuk sekol cam tu..aiksh..waktu keje pun ley dtg tabika semate-mate nk mintk no hp...erm..ri tu setahu aku..aku da bg no kat isteri die aiyaaa...haha

konpius..

erm malam tadi plak kene mara dgn mR hati..

"pi makan ubat sekarang"!!! dgn nada serius..

tapi aku tak mkn pun...hihi...

k la...da..huhu

No comments:

mai-mai tukar link