"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Friday, April 22, 2011

:: babysiter::

haha ailo sape bbysiter tu kan..yop mR hati aku la..hahah kene jage anak buah die...bagi makan je dekat 1 jam..ha habis anak aku nanti..hahha..gurau aje..
erm die tinggal berdua je dgn anak buah die tu..umuq cam 3 tahun je..tp die kate 5 tahun tipu la..haha tahu nape tipu sebab aku kenal da budak-budak umur 4 5 6 tahun ni cam ne....ohoho...
pi bagi dak tu makan kew teuw sup...macam ikut selere tekak die je..agak lucu..bile dengar die memakse budak tu makan...
"along,makan cepat" hahah tegas tol..tahu la awok tu askar..hihi..
die kat kg ni bercuti selame 2 minggu..lame owh..atas sebab-sebab yg tak dapat dielakkan ...huuh..
rindu seh kat die...lama tak jumpe..call pun x..mesej lagi la..ye memang die sibuk di sana..urus macam-macam...tadi baru dapt call...tu pun kejap je..aiskh....x kesah la kan...
n bile da lame x ctc tu..kate-kate indah kuar la...rindu la...sayang sangat-sangat la..owh sungguh indah...sweet..haha...gedik bukan..tapi suke ati la...hihi..
k la cau lu..
dada
luv....

1 comment:

ana raisya said...

percubaan pertama...

There was an error in this gadget

mai-mai tukar link