"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Tuesday, March 22, 2011

:: serius aku geram::

entry ni tmpt utk lepaskn geram aku plak..mR hati awak tahu x saya rindu awak..tp awk bt x th je..eee geram..da la aku dok call..pastu ley die kate nak tgk tv..."tgk boleh pegang x boleh" ...sabo je la ku byk..kt astro citer tu..sape nak tgk pi la...erm tak yah bace entry aku ni...hahaha..

syg citer ni hbis kul 11 nanti syg call balik ye....

lagi aku geram..eeeeeee nasib jauh..kalau dkat..hbis da...haha...erm aku majuk ni majuk ni..sape nak pujok...uwahhh...gile gedik aku ni..ahah lantak la blog aku...huhu..
mmg la tau..semalm majuk gak aku..sebab citer "gemilang" iskh..pemint fanatik drama..kalah perempuan... 
sanggup biaq aku sorang-sorang pastu die pi layan drama..
tgk la nanti..
kalau aku da setat start tgk citer korea...haha ni tak gile lagi..gile tgk citer korea la bukan otak da mereng..hahah..tunggu citer-citer best..hahaha..balas..huuh


k la nak pi layan fb pulok..ana raisya

No comments:

mai-mai tukar link