"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Tuesday, March 22, 2011

:: kura-kura naik motor::

salam kepada semue..ha kome nampak x pic kura-kura ni..nampak x..kalau tak nampak tu tandanya....da rabun sebelah..haha..
ok utk entry kali ni pasal kura-kura..sebenarnya nak bt semalam..tapi disebabkan banyak sangat kerja jadi buat la hari ni..huhu..
kura-kura ni aku dok kutip time dia nak melintas jalan..huhu bahaye....kereta time tu tengah lalu - lalang..aku lari dengan sepantas kilat..huu tipu je ..tp memng pantas aku jln la..untk meyelamatkan kura-kura itu..hihi daripada kena langgar oleh kenderaan lain..
 tengok ni..pic disebelah ni plak..aku bersama-sma kura-kura tersebut..nampak moto di belakang tu x..nampak x!! aku bawak balik naik motor tu la..bila kepala kura-kura tu kena angin je die cepat-cepat nak lari..huhu n aku bukn plak yg bwk moto tu..adek aku da..die dok menjerit-jerit sebab..kura-kura tu naik kelur dari bakul kat motor tu..haha
cam cerita kanak-kank plak aku buat..hahha


ni plak aku lepaskan kat kolam belakang rumah aku..dalam kolam tu ade lebih 10 ekor kura-kura yg kuat makan..besaq-besaq..hoho
semue kura-kura yg ade kami dok kutip time depa melintas..hihi







tu ja...weiiiiiii..

No comments:

There was an error in this gadget

mai-mai tukar link