"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Wednesday, March 16, 2011

:: rindu::

salam..ai semue..serius rindu kat blog ni...payah nak update coz internet lembab teramat sangat..ni pun terkemut-kemut nak loding..aduiyai..masalah problem btul la...ok..biaq la internet lembab..maleh nak pkio..

ok..nak g th je aku rindu pe lagi...hihi

1-rindu kat blog tu tiada sangat masalhnya...

2-rindu kat mR hati..hihi ari ni baru hari ke 3 x contac..tp da rindu..huhu kan ri tu aku ade ckp yang kami x kan contac dlm mase sebulan kan..but now mR hati aku da kalah..u know why...mR hati ctc aku keesokkan ari nyer..kate rindu..tu baru hari pertama..ace ce..hihi lawak dan terharu sungguh..ye la die yg buat taruhan cam tu dia yg kalah..hihi uji kesabaran sebenarnya..walaupun dulu-dulu kami pernah bt cegitu jugak..tpi tu masing-masing da urusan like kursus, kerja, latihan itu, dan latihan ini..n macam-macam lagi..but like now kami tiada apa-apa urusan tu yg cabaran tak berapa nak menjadi le..hihi..tapi aku akan tunaikan setiap janji..hihi aku yg x kan contac dia dalam masa sebulan ni..nak tengok kesabaran dia tu ca ne..hihi

3-semalam aku pi rumah mak angkat aku kat bagan lalang..rindu kat die..da setahun lebih tak pi melawat..seriusly rindu kat dia..dia seorang oku tapi aku bangga jadi anak dia....kerana dia ley buat apa yang aku tak bleh buat..like melukis,buat kraftangan dan lain-lain lagi...erm walaupun dia tak boleh berjalan (strok separuh badan) tapi dia boleh buat macam-macam...sebelum singgah ke rumah dia aku pi ke Hotel Seri Malaysia...tempat ni dulu tempat aku pratikal..tak sangka sungguh sebab ramai yg masih ingat aku...erm yang buat aku rasa berbunga-bunga matahari di hati ialah..bila meraka dok peluk aku kuat-kuat bagi hilang rindu pastu depa dok cakap 'ana da makin kurus' wah yaka..x sangka..haha bagi aku cam same je la..hihi...tapi memang seronok banyak perubahan...n lagi satu time aku dok borak-borak dgn mak cik-mak cik kat situ tibe-tibe je aku dok dgr dorang kate "eh tu makwe syafrizal kan" tet...owh tu dulu la mak cik harap maklum..sori all..walaupun kami dok kawan lagi tapi hal cinta n cintun kami da lama berakhir 2 tahun lepas yg lalu...pelik sungguh mana depa dok kenai...padahal semue perkerja tu pekerja baru..erm pastu aku pun dok risik-risik kat mR syafrizal pasal tu..rupa-rupanya dia masih lagi simpan gambar aku kat hp dia n than bt wallpaper hp...tu la al kesahnya..tapi tak kesah la tu..tu kes lama malas nak piki...

4- rindu kat anak-anak murid..sekarang kan cuti sekolah n lagi satu aku akan bertukar bersekolah tu yg akan la bertambah-tambah rindu...sedih..

5- rindu kat kawan-kwan lame...kawan sekolah..bila lah dapat jumpe ni...isk

6-x de sape lagi da..hihi

salam....

No comments:

mai-mai tukar link