"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Thursday, March 17, 2011

:: kenapa menyusahkan orang lain lagi::

aku geram..aku tak suka..aku menyapah...wahai manusia kenapa kau suka menyusahkan orang lain..yang tanggungnnye anak-anak yg berada di sekolah tu..kalau tak nak jadi cikgu jangan ambik tawaran tu...kalau kerja nak tangkap muat je tak payah la...kau tahu tak ko da menyusahkan aku....kerja aku lain jadi lain ...bukan mengeluh tapi ni kire mengeluh jugak la ni..pe aku cakap ni..pening sudah...
erm da tu yang sorang ni plak pi tabur janji yang bukan-bukan..janji yg belum lagi nampak...adeh aku yg kena menjawab nye lagi nanti..tgk la..mesti kena serang hari isnin ni..memang gila...
ape aku nak jawab nanti..memang kalau mengajar tu senang..tapi aku ni bukan berkelayakkan untuk mengajar...bukan aku..ade org yg lebih layak untuk semue tu..tolong la.....

boleh ke aku buat semue ni..Ya Allah tolong la hamba mu yg lemah ini...

No comments:

mai-mai tukar link