"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Friday, February 25, 2011

:: tak baik cakap cam tu ::

seriusly...aku geram sangat-sangat....nak tahu kenpe...pagi-pagi lagi aku da sumpah serana orang..tak baik sungguh...ye r ni sebab semue pemandu yang x perihatinlah ...aku tahu la masing-masing nak cepat sampai..tapi agak-agaklah pada kami yang membawa motosikal ni...kalau tersilap kecik je kami ley jatuh...jln tengah salah jalan tepi salah..nak suh kami jalan mana lagi..semue hanpa nak sapu...erm bertimbang rasa la sikit..
erm tadi pemandunye seorang perempuan membawa kereta honda..aku tahu ko nyer kereta besar n nak ptong aku tu agak-agak la...jgn r terlampau tepi sampai aku pergi ke semak...kalau aku tak ke tepi sah-sah da kene gilis...ngeri ngerinye....sorang lagi perempuan juge tapi bawa moto agak-agaklah nak msuk lorong pun tengok kiri kanan dulu ye kak...jgn anggap ley lepas je..nasib aku yang brek kalau lori yang brek sah akak tu kene juga r..keluar selekoh pakai keluar je...hampeh..
tension...tadi konon ade meting.meting berborak bt pe..penat aku je...sengal...eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
There was an error in this gadget

mai-mai tukar link