"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Sunday, February 27, 2011

:: pusing-pusing::

salam...ai ai...ri ni penat...erm semalam semalaman aku pi berjalan-jalan beronda-ronda...tak la g mn pun tp kat cni-cni je...pagi aku pi mesyuarat da handle budak tabika buat kolaj...

baru nak mule la ni

mesyuarat di dalam tabika

da siap da ni


kesabaran menunggu

ok petang nyer pi tabika aku sendiri anta barang basah..barang dapur..hujan selebatnya...pic x de ok...
malam nyer pulak pi berjalan-jalan di funfair..giler..serius aku x nak g lagi..sampai sekarang kepla aku ni masih lagi berpusing-pusing rase nak muntah pun ade...ni adik aku punye pasal....naik bende-bende yang berpusing-pusing tu..nasib bukan duit aku yang punye...1 token rm2....1 pemainan 2 token...maknenyer rm4...sungguh mahal..
cam seronok



confiden je senyum pastu nanggis

pembawa pening aku


seri ni naik keretapi je

sape berani

mmg menbahayekan
pas je naik semue tu aku mule la menanggis tahu kenape...sebab takut gile..hahaha lawak seh..berlagak berani nak naik tapi pengecut..jerit sekuat ahti..pastu cakap "bile nak habis ni takut,berenti la cepat"...hahha

amaran bagi 
orang mengandung
sakit jatung
kencing manis

dan serupa dengannya jangan la naik benda-benda yang bahaye di funfair..

TAK NAK PERGI LAGI!!

No comments:

There was an error in this gadget

mai-mai tukar link