"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Thursday, February 24, 2011

::mati-mati je::

eeeeeeeeeeeeeee geram tau dengan HP ni....dok asyik mati je....x suke btul....nape erk?? 

>: beteri rosak (da tukar da)
>: beteri kong (da cas)
>: jatuh je (selalu) hihi
>: nak tukar baru (erm sayang)

da tu pe.........

tadi mesej-mesej dgn mR hati habaq lagu ni

aku:papa nak hp baru boleh
mR hati: nape dgn hp lame?
aku:dok mati-mati je
mR hati:ye ke..
aku:belikan mama hp baru
mR hati:boley tapi...
aku:dgn mama pun nak ade tapi2?pe die
mR hati:gune duit mama

iskh hampeh kan...KEDEKUT.....kalau dgn org lain nak ape semue dapat.erm xpe2..(ko ni pun agak-agak r nak minta pe pun hihi)


memang berangan nak beli hp baru tapi nanti la kot...duit banyak lagi nak pakai... mR hati jangan sampai kite x dapt berhubung sebab hp x de..nasib la..adios

2 comments:

Awan Biru said...

Kalau HP rosak, apa kata guna surat macam dulu-dulu.
Hehehe....

ana raisya said...

gune surat??menarik hihi

There was an error in this gadget

mai-mai tukar link