"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Wednesday, December 29, 2010

::terperanjat lagi::

ya Allah..kau tolong sedarkan lah diri ini....
hihi
cam ni citernyer...malam semalam dok gayut dengan cayang aku ni..dok borak2 tibe2 je aku dok gatai cakap cam ni..
ana:papa tahu tak dorang pakai cincin sume ade batu besaq-besaq..mesti mahai...hihi
sha:mama x de ke?
ana:mana ada..
sha:k x pe..nanti kite beli la sama-sama..
ana:beli??mahal la...teringin juga beli sendiri tapi mak x bg..
sha:x pe la...rantai ade x???
ana:hilang...mak tersalah letak pastu lupe letak kat mn...(aku kalau g kerje x pakai emas,takut jdi bagi mak)

sha:tgk tu...k x pe...nanti  ye..
ana:erm nak buat pe la..papa nie...kite bertunang pun lame lagi kan...
sha:lepas papa g kursus menembak...kursus tu 6 bulan je..setle je kite bincang pasal ni k...
ana:6 bulan?kursus kat mn????tinggal mama lagi...
sha:sayang..papa kerje kan..

ana:mama faham itu...x pe..bt la kerja sebaik yang mungkin...
sha:nanti kite bincang k bucuk!!geram sangat..
ana:aik nakai...ihihi..cam tu ade r mse nak kumpul duit....
sha:ha jgn dok membazir k..kite kumpul duit same-same....
ana:ok papa...
sha:sayang mama

2 yang buat terperanjat tu.... jadi bile cam tu ade r mase nak bt persediaan..ingat senang ke...kahwin?cam x percaye..hihi...kalau die kte selepas 6 bulan..jd ni la mse nak pi cari barang-barang...nak tgk-tgk barang......x nak r nnt kelam dan kabut...hihi 
jadi ana jangan dok nak shoping je tau....kumpul duit...jgn la dok gatai nak pi beli bukan-bukan...hihi
menanti mngira hari....dup dap dup dap..........



cantik cincin ni...tp x mint emas putih...






minat sangat cincin cam nie...hihi




No comments:

There was an error in this gadget

mai-mai tukar link