"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Wednesday, December 15, 2010

::bila da terlampau rajin::

citer die cam ni...

aku ni ade mood...kadang-kadang jadi MDKL (majlis daerah kuala langat)
>adik aku bagi gelaran<

-setiap kali mengemas semua barang yang ntah ape-ape aku buang..

-mengemas dari pagi sampai petang tak pernah siap...sambung semula minggu depan..

-lagi kalau mengemas jangan la ade orang tegur memang aku tak buat lagi da benda tu..

- lagi dan lagi nye..aku akan mengamuk bila aku mop lantai,lantai tak kering lagi da ade orang pijak...aku akan suruh orang tu mop balik lantai tu..

erm aku ni...bila da tiba saat malas jeng jeng.............
.
.
.
.
.
satu bende pun aku tak akan sentuh dan tak akan buat....
.
.
.
.
.perkara yang tak suke buat...
.
.
.
. lipat kain...
.tak tahu kenapa tak suka.........aku boleh basuh baju banyak-banyak..tapi lipat baju tak nak langsung...

.
.
.dan lagi...
.
.
.
bila da terrajin.....mula la...
.
.
.masak...
.menyapu satu rumah,keliling rumah...
.buat minum petang (goreng pisang+air teh tarik) hihi......
.mandikan 9 ekor kucing.......
.lagi macam-macam la.............
.shopping......huhu
.
.
.
.
.lagi ape ye..ha bila da ade depan desktop(laptop tak beli lagi)..
.
.rajin nak edit gambar banyak-banyak...
.
.cam ni.............

.
.
.

























...
kadang-kadang aku edit gambr gune power point je,
kadang-kadang guna picnik.com,
dan sekaang gune photoscape..........

tapi semu ni tengok kerajinan aku aku...bila da mals..


SEMUA TAK JADI..................

No comments:

mai-mai tukar link