"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Thursday, November 4, 2010

::Zoo n petrosains::….


Ari selasa lalu g rombongan budak tabika…penat giler…kejar-keja budak-budak ni ..aduhs…g klcc n zoo je pun….paling malu kat klcc aku n adik…time ni bawak adik ikut sekali…time tu nak tunggu giliran masuk g petrosains…aku jalan-jalan r ngan adik aku kat tingkat dua budak-budak tu kat tingkat 4…..boleh dorang jerit ramai-ramai panggil “cikgu ana” adish semua orang pandang…adeh…cegan gue…

hahaha kat zoo konon-konon nak tengok pertunjukkan la konon…kiteorang duduk je tengok anjing laut nyer da tepuk tangan kate pertunjukan tamat…hahaha lawak…g tengok beruk kat dalam kandang…tengok punye tengok aku cam pelik je..beruk pandai menukang upe2nyer orang nak betulkan kandang beruk…huhuu

cikgu-cikgu





nak tinggi cam kat belakang tu...



3d



Balik sampai je tabika,sepupu aku Fuad ambik kat tabika…pastu pi minum-minum kat restoran SERAI….balik nya ambik r ubat da r penat aku muntah-muntah ,sakit perut….asyik dok pi toilet je….giler tol…demam terus….x penah kena mcam tu…cam keracunan makanan pun ade…ye r makan campur-campur…erm lain kali x nak makan campur-campur lagi….tobat…

No comments:

There was an error in this gadget

mai-mai tukar link