"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Thursday, November 18, 2010

::syg call papa::

erm da seminggu baru dapat call die..sebab ape,sebab die sibuk dengan kawad die untuk majlis penutup esok(19 nov 2010).........salam semua..
pagi tadi aku g klinik buat chek up pasal demam campak ni lagi sekali...kalau tak baik juga kena mc lagi seminggu.tinggal sikit-sikit je yang baru tumbuh..tapi masih lagi menyakitkan.......
ok2 berbalik pada cerita call die tadi....
aku: assalamualaikum
sha: waalaikumsalam
aku: erm
sha: ape kate doktor td?
aku: x de pape yag serius pun,kene cuti je lagi...
sha: bagus lah macam tu...
aku: kenape susah sangat nak jwab call syg?msj lagi r tak balas.......
sha: sibuk kawad la ma...sok da majlisnya....
cam ni la lebih kurang kawad nye..gambar hiasan
aku: ye ke,orait..
sha: da makan?
aku: belum
sha: bile nak makan?
aku: jap lagi la...
sha: erm
ana: kenapa cam sedih jer suare nie.....semalam ade buat korban ke kat sane?
sha: ntah la....orang tak sihat,tido je..
ana: kalau kat Kedah,raye nyer cam kat Kelantan ke? datang umah orang.cam raya aidilfitri...
sha: ntah tak tahu..
ana: kenape ni....
sha: da 6 tahun pa tak balik raya haji yang...
ana: ala cian(gelak)
sha: gelak la ma..semenjak keje ni da lame tak balik sana....sambut raya haji
ana: nanti kalau kita kahwin,papa balik umah mama je la..hihi da la jangan la pasal ni pun nak sedih sangat....macam tak biasa..papa kan tengah berkerja kan...sayang kan ade nie...
sha: ye la..
ana: erm da la pi la rehat,penat kan.
sha: ye la...
ana: erm assalamualaikum.
sha: waalaikumsalam....i love u sayang...erm jangan lupe makan ubat...
ana: ye la.muke mama teruk da...aduhai...segan nak keluar ngan papa lagi......
sha: kenapa?papa bukan nak muka mama.tapi hati mama.....
ana: ye la tu..papa da kene demam campak ke??
sha: da penah kene dulu.time baru masuk askar ni.tapi tak teruk sangat la...
ana: ye ke..patut la........
sha: erm..mama sabar je la ye....nanti baik la...
ana: sabar...k la g rehat..miss u....
sha: miss u to so much...xnak letak hp ni boleh x....rindu je ka sayang..
ana: ait nakal plak.(dlm ati,kalau la boleh).ting ting
k k bye.

macam tu la kalau setiap kali kami da lama x ckp...2 ade skit-skit potong la....hihi.selalu kalau da bg salam mesti ade cerita lagi..sampai la kredit hbis..hihi ..sabar itu separuh dari iman...

2 comments:

kengkawan said...

sabar k....

ana raisya said...

dengan sabar la da baik demam ni...hihi

There was an error in this gadget

mai-mai tukar link