"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Sunday, November 21, 2010

::special::

Salam semua…ai ai.erm berapa hari da tak update blog nie…lalala ok hari ni kita nak bincangkan mengenai isu..hihi x de pe la……erm kekasih hati da balik semula ke kem daripada kursus.dan die mendapat tempat ke 3 dalam 30 orang yang terbaik untuk kursus mendapatkan lessen kereta kebal berantai….dan untuk hargai anugerah tu aku nak hadiahkan die something yang special tapi sampai la ni tak tahu nak bagi ape.ada sorang member ni suggest kan suh bagi die replika kereta kebal,kerana die ni driver kerete kebal kat salah satu kem di Port Dikson…..
mana nak cri nie.....
masalah nyer mana aku nak cari benda tu.mainan nyer ade la…adik aku lagi bagus suh susun replica askar2

buat comey-comey
buat sweet-sweet untuk die ingat benda tu.hihi…tengah berpikir sampai la ni.masalah lagi kekasih hati ni tak de benda yang die minat atau fanatic..da tanya kat die da …cam ni.
Sha : ma papa dapat jadi pemandu yang terbaik…
Ana : ye ke dapat terbaik.alhamdullilah
Sha : ye la terima kasih….
Ana : so nak ape-ape ke dari mama???
Sha : tak yah la susah-susah…
Ana : erm ma akan bagi pe yang mampu la.papa nak minta ape?
Sha : nak mama jadi isteri papa.
Ana : betul-betul la jangan main-main.
Sha : betul sayang..
So macammana sekarang?benda tu da lama aku pertimbangkan dan berfikir panjang…..memang aku da bersetuju pekara tu lama.cume masa je yang tentukan segalanya.dan sekarang ni aku masih lagi mencari replica kereta kebal tu.jadi sesiapa yang da jumpa boleh komen akau kat fb k…..nak jumpe die.lalalala lamenyer la…..

Demam ciken-ciken pop-pop aku ni da beransur pulih…
gambar hiasan tpi lebih kurg cm nie la...
da leh posing-posing da.walaupaun dari jauh tak nampk kesan-kesan parut.tapi duk tengok dekat-dekat ade r 2 3 serpihan parut-parut kat muke ni merah-merah lagi.so untuk tutupkan benda tu aku akan gune krim untuk hilangkan parut dan faudation untuk cover parut tu..letak bedak tebal-tebal.hahaha.kalau orang tak tahu mesti fikir benda ni bekas jerawat…..bile cuci muka ase cam ada je pasir kat muka nie.ishk tak suke…so kene rajin juga untuk scrub muke ni bagi halus balik.

perempuan ni kene pandailah jaga muke.walaupun kulit aku ni hitam manis.tapi mesti kene jaga kelicinan muke nie..hihi ye la kalau muke putih melepak tapi berlubang-lubang cam ne la..x nak la..selagi muke ni elok jangan dok usik-usik buat rawatan ntah ape-ape……..biar hitam tapi Nampak manis.senyum kene manis ma…hihi...

Aku ade kejutan untuk kekasih hati.tapi lambat skit la nak buat tu.ting ting.die kan suke perli-perli aku.so nak tunjukkan yang aku ni pun boleh buat.hihi tunggu.............

No comments:

mai-mai tukar link