"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Tuesday, August 26, 2014

: akhir syawal sudah ::

 
ai korang sebulan da syawal baru nak pos pasal hari raya tahun ni.. raye tahun ni beraya di rumah suami walaupun berat hati nak pi sebab perjalanan jauh kandungan masa tu baru 7-8 week..sangat-sangat muda dan memberhayakan tapi alhamdulillah tiada apa yang berlaku..ok kita tengok gambar dulu k..hihi
 
saya x pernah jumpa hubby bersiap bersampin dari awal perkenalan lagi...hubby sangat-sangat teliti dalam lipatannya nye..
ni je gambar raya pertama...tema coklat..sebab kat sana raya cam biasa je...x semeriah raya kat sini..tu pendapat ana r

mlm raya pertama pulun perhabiskan raya..sebab raya ke2 nak balik da...  
raya ke2 belah siang tak g mana pun..sebab sebelah malamnya ana gerak balik banting..raya k3 gerak balik johor plak... selatan utara utara selatan..sakan no raya... makan tak boleh ober time ni sebab kandungan masih muda kan..nasib baik tak buat hal..alhamdulillah bulan pertama dan kedua tiada masalah macam alahan..masuk bulan ketiga alahai......muntah sampai demam-demam..

tu je nak cerita pasal raya... tak berapa nak menarik kan..hihi

No comments:

There was an error in this gadget

mai-mai tukar link