"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Thursday, December 26, 2013

:: sampai da pos ::

 
 
 
 
wing wing tadi bakal kak ipaq call....tanya mana syarul sebab call x angkat...memang la tak angkat sebab tengah bawa motor kan...end than bakal mak mentua plak nak cakap..."ana bagi baju na..cantik".... berbunga ati ni hikhik ana bajet po sampai esok sebab untuk bakal mak mentua tu ana pos hadiahnya almaklumlah jauhhhh...
bukan baju ini okey tp jubah la ana bagi


besday ana dengan bakal mak mentua tu selang sehari je dia 25 aku 26.11. jadi alang-alang da bagi mak sendiri hadiah untuk hari jadi aku beli la untuk bakal mak mentua tu juga..ahaks..2-2 baju aku pakai beli ikut done je ingat-ingatkan badan nye...nasib ok sedang sedang.... nasib juga 2-2 emak suka dengan pilihan baju yang ana beli tu..ada rezeki lebih selanja lah dorang tu.ana belikan baju jubah pin tudung dan tudung sekali...set okey..hiih
k la nite haha

No comments:

There was an error in this gadget

mai-mai tukar link