"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Wednesday, December 11, 2013

;: percutian cuti sekolah ::

 
setelah sekian lama x mengupdate hari ni nak update banyak sikit hihi... jom layan gamabar masa ana pergi bercuti dengan keluarga cuti sekolah 2 minggu lepas...
ni kat MITC Melaka tengok ikan -ikan mahal

abah ana suke sangat dengan ikan ni..mahal okey... masa terjual kat sini rm40000

i love both of u
lepas tu jejalan la kat badar bersejarah ni naik beca.





pd trip kiteorang g 2 kereta.tinggal kat kat PD Perdana... Pd perdana tu 1 malam RM160 murah je...kalau cuti cuti sekolah ni seperti biasa hotel akan penuh...jadi cari condo n sewe je la.. jejalan kat pd farm tu masuk sorang rm13.00 agak mahal la kan..huhu... k layan gambar ...

ni jejalan kat pd farm...pegang keldai mcm berani

pegang iguana geli okey


pegang rabbit cute sangat geram arnabnye besar besar

kami
 seronok tau..jejalan.... nak g lagi x sabar.pangkor plak.

No comments:

There was an error in this gadget

mai-mai tukar link