"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Monday, August 12, 2013

:: soalan yg sama :: bosan

salam...tengok baru je post entry ni nak post lagi....tak kire nak jugak....haha
ok masa raya ri tu soalan yg sama orang tanya ana

"da tangguh,bila nak langsung nye"

"ai kakak lagi kcik dari adik"

"mane kakak mane adik "

"tak balik kedah ke ikut laki tahun ni" gaya cam aku da kahwin kan



rasa nye kalau sehari orang duktanye 5 kali soalan same kalau da 5 hari beraya..ha darab la sendiri..mahu tak bosan..
sabar la wahai mak ci pak cik ku semua..anak buah mu ni akan langsungkan perkahwinan tak lama lagi... sabar..tungguuuuuuuuuu tau..

k daaaaaaaaaaaaa


diy in progrees...continue balik......

31/11-1/12-2013

No comments:

There was an error in this gadget

mai-mai tukar link