"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Wednesday, August 7, 2013

:: Selamat Hari Raya Aidilfitri ::

salam semua... semalam ana hantar tunang ana kat stesen keretapi nilai
berbaris utnuk beli tiket

komuter da gerak ...:(

senyum erk
ni pertama kali ana hantar dia kesana..sebab dia nak balik dengan adik dia yg ada kat rawang..jadi dia beli tiket sampai ke rawang sahaja..lepas tu adik dia ambik dia ....

dia da sampai pun kedah malam tadi pukul 9.00 alhamdulillah...ana still kat sini macam biasa..nikmati zaman bujang yang tak berapa nak lama lagi da ni..tinggal beberapa bulan je..
persiapan perkahwinan masih lagi tak buat apa..stop untuk persiapan raya..hihiih
lepas raya baru ana buat balik persiapan tu.....

ana nak ucapkan selamat hari raya maaf zahir batin pada semua jika penulisan ana ada terkasar ada yang tak betul...maaf zahir batin...





bye......
esok raya yeh..

No comments:

There was an error in this gadget

mai-mai tukar link