"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Thursday, August 15, 2013

:: pistol senang dapat erk ::

assalamualaikum..salam aidilfitri... amboi sekejap je da masuk 8 syawal..masa puasa dulu nak tunggu 8 ramadahan bukan main lama itu kata orang la kan.hikhik
ha entry kali ni pasal pistol..sape tak kenal pistol kan..sekarang ni kes tembak banyak sangat sampai susah nak tangani..orang yang menembak tu pun tengah cerdik cerdik cepat je hilang tapi korang ingat boleh lari cam tu je ke...
ops sori la kejap je kang korang gembira dengan duit tu ha ..polis sekarang pun da cerdik jugak kejap jugak la korang kena tangkap..

kesian dengan keluarga mangsa yang kehilangan orang tersayang,,,
kes terbaru pasal bom bom ni r..
tahu la mercun senang nak dapat time raya ni r..
korang jahat sangat nak bom orang....

kesian kan..

alfatihah untuk yg telah pergi..

No comments:

There was an error in this gadget

mai-mai tukar link