"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Saturday, August 17, 2013

:: patung harimau halau monyet ::

salam semua.. ai ai pernah tak dengar tajuk tu..mesti ada yang pernah dengarkan..jadi disebabkan rumah ana ni da mula berputiknya buah rambutan abah ana nak cari jalan macam mana nak halau monyet monyet dari makan buah rambutan tu..sebab tahu lepas kami tak dapat rasa buah rambutan tu monyet duk perhabih atas pokok,,,

kalau tengok depan depan agak takut jugak la..hahah dengn mulut die giginya panjang..ade suara tau haha



tokey cina tu cakap kalau nak bg takut masa alihkan harimau tu jangan bagi monyet nampak..monyet pun sekolah ma sekaerang...

beli kat nilai 3... 160 sahaja..besar badan ana je...

No comments:

There was an error in this gadget

mai-mai tukar link